reklama

Neznášam neistotu.

Vyčerpáva ma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Vyčerpáva ma, keď neviem ako ďalej, keď musím na niečo alebo na niekoho čakať, aby som sa vedela ďalej zariadiť. Keď musím byť trpezlivá a zároveň fungovať. Keď čakám na správy ktoré neprichádzajú, a pri takom čakaní mi uniká kopec vecí, a najmä drahocenný čas. Keď sa neviem sústrediť, lebo mi myseľ stále odbieha, stále sa vraciam k tým istým otázkam.  Neznášam nátlak. Nátlak okolností, keď na mňa dolieha škola, povinnosti, očakávania ľudí, rodičov, okolia. Nátlak, keď sa na mňa valí akoby celý svet a ja neviem ako ďalej. Keď sa povinnosti miešajú s osobnými pocitmi a vytvárajú celok, ktorý nie je schopný racionálne myslieť a naplno fungovať. Keď je málo času a veľa požiadaviek.  Keď je môj osobný strach silnejší ako ja sama, a ja túžim utiecť od neho. Preč, ďaleko, kde ma nenájde. Ale ako utiecť z vlastného tela, z vlastných myšlienok?  Neznášam vlastnú bezradnosť, ktorá ma občas prepadne, a ja jej neviem čeliť. Keď sa vkráda ako nechcený hosť a zotrváva. Stav zúfalstva miešajúci sa s odhodlaním, ktoré neskôr padá ako domček z karát a ostáva len akási prázdnota....  Prázdnota, na ktorej začínam opäť stavať, a potom sa k nej vraciam.....ako nekonečný kolobeh môjho bytia...

Ľudmila Petergáčová

Ľudmila Petergáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som.....v podstate večný optimista, ktorý má rád všetko a všetkých...ale len kým ma nenahnevajú:o)...a som človek v každom zmysle slova. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu