reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Petergáčová

Ľudmila Petergáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som.....v podstate večný optimista, ktorý má rád všetko a všetkých...ale len kým ma nenahnevajú:o)...a som človek v každom zmysle slova. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nabúrali sme...

Ľudmila Petergáčová

Nabúrali sme...

Skorá ranná hodina a ja akosi stále neviem zaspať. Mysľou mi blúdia udalosti včerajšieho dňa. Začal sa tak...obyčajne. Ráno som vstala. Považujem to za prvý úspech, pretože občas sa stane, že mám s tým dosť veľký problém a únava ma obchádza hneď po prebudení. Nuž ale...

  • 17. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 419x
  • 4
Povzdych...

Ľudmila Petergáčová

Povzdych...

Su chvile, ked je vsetko tazke

  • 18. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 289x
  • 0
Dnes som vysmiala kamaráta

Ľudmila Petergáčová

Dnes som vysmiala kamaráta

Som hnusná, no nedalo mi to.

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 415x
  • 1
Môj miláčik nechce poslúchať

Ľudmila Petergáčová

Môj miláčik nechce poslúchať

Nemyslím tým nejakého svojho priateľa, či domáceho maznáčika, ktorý nechce poslúchať povely.

  • 18. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 1
Neznášam neistotu.

Ľudmila Petergáčová

Neznášam neistotu.

Vyčerpáva ma.

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 504x
  • 4
reklama
Radosť z Vás

Ľudmila Petergáčová

Radosť z Vás

Ó kvety radosti lupene letmo zovreté,

  • 15. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 257x
  • 1
Snáď to už bude lepšie...

Ľudmila Petergáčová

Snáď to už bude lepšie...

Bol raz jeden človek. Bol mladý, plný života, nádeje a dôvery v ľudí, v situácie a vo všetko čo sa dokáže nachádzať okolo neho. Myslel si, že keď bude dobrý ku každému že sa mu to vráti. Myslel, si , že mnoho vecí je ako bumerang, že sa dokáže vrátiť to, čo po niekom alebo po niečom hodí.

  • 1. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 383x
  • 0
Mrznúce dni...

Ľudmila Petergáčová

Mrznúce dni...

Ďalší ľadový deň. Mráz štípe, líčka sa červenajú, a aj tí, ktorých oblečenie pripomína vrstvy cibule cítia, že sa im dostáva pod kožu. Pomaly, nenápadne sa vkráda a šteklí telíčka.

  • 27. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 360x
  • 0
Trocha nečinnosti...

Ľudmila Petergáčová

Trocha nečinnosti...

Tuším sa nudím. Sedím si doma, okupujem net, ktorý vďaka istej maličkosti mám aj tu, a musím povedať, že sa nudím.

  • 23. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 355x
  • 0
Zvláštnosti...

Ľudmila Petergáčová

Zvláštnosti...

Kolobeh života je neuveriteľne zvláštny, ba niekedy až nepochopiteľný. Niektoré veci sa podaria, niektoré nie, iné sa začnú, ďalšie skončia..

  • 11. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 376x
  • 1
reklama
Boľavý zub

Ľudmila Petergáčová

Boľavý zub

Nedávno sa u nás vyskytla taká situácia. Bola sobota ráno, prebudili sme sa do celkom pekného dňa. Venovali sme sa bežným činnostiam, a akosi ten deň pokračoval v pokoji ďalej...

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 630x
  • 0
Utopisticka myslienka?

Ľudmila Petergáčová

Utopisticka myslienka?

Vraj ked clovek dokaze byt empaticky a chapavy, otvoreny voci ludom naokolo, voci svojim blizkym a tym, ktorych  ma rad, dokaze ich lepsie pochopit.

  • 12. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 392x
  • 1
Ahoj zlatko

Ľudmila Petergáčová

Ahoj zlatko

Ako je to dlho? Týždeň, dva? Nie. Mám dojem že je to už mesiac. Mesiac, ktorý mi pripadá pomaly ako večnosť. Prečo sa pýtam ako je to dlho?........ asi pre to, že mi chýbaš.

  • 7. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 575x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu